چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
استاندار

حوزه/استاندار لرستان گفت:خادمان ملت با عزت و برنامه مسیر خدمت را دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، ابوطالب شفقت استاندار لرستان امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت که در مدرسه کمالیه خرم آباد برگزار شد گفت: هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردها و برکات نظام جمهوری اسلامی ایران در جامعه است.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی با اخلاص و سعه صدر مسیر شکل گیری مدیریتی را ترسیم و گام‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در رسیدن به دولت اسلامی که قریب ۴۰ سال عقب افتاده بود را محکم و محقق کرد بیان داشت: شهید رئیسی مجاهدی پرتلاش و خستگی ناپذیر بود که در راه خدمت به مردم شبانه روزی جهاد کرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه دولتمردان و مدیران نظام جمهوری اسلامی باید در این ایام برنامه‌های خود را تبیین و تشریح کنند، خاطر نشان کرد: باید در این هفته نسبت به برنامه ها و خدمات خود باید مردم بیاندیشیم و در راه خدمت به آنان هدفمند عمل کنیم.

شفقت با اشاره به اینکه تغییرات دولت‌ها نباید تغییری در روند مدیریت مسئولان ایجاد کند، گفت: دولت با شعار وفاق ملی آغاز به کار کرده و این نشان می‌دهد خادمان ملت با وجود رهبری دلگرم هستند و با عزت و برنامه مسیر خدمت را دنبال می‌کنند.

وی در پایان به برخی طرح های استان همچون سد مخملکوه که سال‌ها بلاتکلیف مانده بود و اکنون فعال شده است اشاره کرد و افزود: با جدیت و تلاش به دنبال حل مشکلات طرح هایی همچون سیمان فارسیت دورود، پارسیلون خرم آباد، فولاد صدر، فولاد ازنا، طرح گردشگری بام و سیمان خرم آباد هستیم و در ماه‌های آینده واحدهای صنعتی زیادی در استان افتتاح می‌شود که حدود ۴ هزار فرصت شغلی در استان به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha